NINA DE RETALLAR PER DESCARREGAR.


Quan érem petites ens agradaven moltíssim les nines de retallar amb els seus vestits i complements. Fins i tot ens les fèiem nosaltres mateixes per poder escollir els modelets.
Per això aquest diumenge volem compartir amb vosaltres una de les nostres petites passions; sobretot amb els més petits, per què puguin jugar i deixar anar la seva imaginació.
Esperem que us agradi com a nosaltres i la compartiu amb els vostres “petits”.

RETORNEM ALS BONS RECORDS DE LA INFANTESA!!!




MUÑECA RECORTABLE PARA DESCARGAR.

Cuando éramos pequeñas nos gustaban muchísimo las muñecas recortables con sus vestidos y complementos. Incluso nos las hacíamos nosotras mismas para poder escoger los modelitos.
Por este motivo este domingo queremos compartir con vosotr@s una de nuestras pequeñas pasiones; sobre todo con los más pequeños, para que puedan jugar y dejar ir su imaginación.
Esperamos que os guste como a nosotras y la compartáis con vuestros “pequeños”.

¡¡¡RETORNO A LOS BUENOS RECUERDOS DE LA INFANCIA!!!




PAPER DOLL CUTOUT FOR DOWNLOAD.

When we were little girls we liked very much the paper dolls with their costumes and accessories. Even we made us same to be able to choose the outfits. 
That's why this Sunday, we want to share with you one of our small passions; especially with the little ones, that they can play and let go of their imagination.
We hope that you like as to us, and you share it with your "small ones".


RETURN TO THE GOOD CHILDHOOD MEMORIES!!!


Descarregar/Descargar/Download

Share this:

, , , , , , , ,

COMENTARIS

6 comentaris:

  1. Quants records de petita, m'encantaven aquestes nines...jo també els hi feia els meus propis vestidets i ho tenia tot ben guardadet amb una caixa, llàstima que es perdés!
    Gràcies m'heu fet tornar a la meva infantesa...
    petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ens fa molt felices que t'hagi agradat!!! Petons!!!! :D

      Elimina
  2. Jaja jo tenia moltes ganes de fer-ne una i em vaig animar fa uns dies; us la penjo perquè veieu la meva paper doll

    http://agoodteacherneverstopslearning.blogspot.com.es/2014/04/paper-doll-diy-nina-de-paper.html

    Petons!

    ResponElimina
  3. Què Txula! Fa temps en buscava una! Aquesta és super original i moderna!

    ResponElimina
  4. Aiiixxx que recuerdos , eran de nuestras favoritas ^.^ Es un detalle que a pesar de los años es inevitable:) Muchos besos de las niñas del equipooo ^.^

    ResponElimina